04_ENERGA ksiega znaku_znak poziomy

Praca w Bałtyku Gdynia

SKS Bałtyk Gdynia poszukuje pracowników na trzech stanowiskach. Zapraszamy do współpracy. 

  1. Specjalista ds. projektów unijnych związanych ze sportem
  2. Specjalista ds. fundraisingu
  3. Trener piłki nożnej

Kontakt: sks@baltykgdynia.pl  601 33 1930

Specjalista ds. projektów unijnych związanych ze sportem

Zakres obowiązków

    • poszukiwanie, analiza oraz bieżące monitorowanie dostępnych źródeł finansowania z funduszy unijnych, programów krajowych, regionalnych i innych dla projektów planowanych i realizowanych przez firmę;
    • monitoring informacji o nowych naborach wniosków w ramach dostępnych programów dofinansowania;
    • bieżąca znajomość warunków i zasad udziału w konkursach i programach;
    • wstępna analiza i ocena planowanych i realizowanych projektów inwestycyjnych pod kątem otrzymania wsparcia z funduszy unijnych;
    • koordynowanie procesu pozyskania funduszy unijnych;
    • tworzenie harmonogramu prac, niezbędnych do przygotowania i złożenia wniosków;
    • stała współpraca z jednostkami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za przygotowywanie i składanie dokumentacji aplikacyjnych oraz wniosków, zgodnie z wytycznymi programów i instytucji przyznających dofinansowanie;
    • tworzenie dokumentacji niezbędnej do raportowania poszczególnych etapów rozliczania dofinansowania projektu, w tym sprawozdań okresowych, wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz rozliczeń końcowych, opisywaniu i ewidencjonowaniu dokumentów, w sposób zgodny z wytycznymi i zasadami określonymi dla poszczególnych programów.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne, techniczne lub prawnicze;
  • znajomość zasad oraz procedur pozyskiwania dofinansowania i/lub realizacji projektów unijnych;
  • znajomość podstawowych aktów prawnych, zasad i wytycznych związanych z pozyskiwaniem finansowań;
  • minimum roczne doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o dotacje unijne, granty badawcze i/lub inne programy finansowania;
  • biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
  • swoboda w formułowaniu i redagowaniu wypowiedzi pisemnych;
  • biegła znajomość języka angielskiego, w tym języka formalnego;
  • dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu, komunikatywność, zaangażowanie, terminowość;
  • efektywność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • otwartość na realizację ciekawych, niestandardowych i niepowtarzalnych zadań.

Specjalista ds. fundraisingu

Zakres obowiązków

  • pozyskiwanie finansowania na programy od sponsorów, darczyńców korporacyjnych i indywidualnych;
  • przygotowywanie ofert, negocjacje warunków współpracy i umów z potencjalnymi sponsorami oraz darczyńcami;
  • obsługa wykonania zobowiązań na rzecz sponsorów i darczyńców wewnątrz instytucji;
  • utrzymywanie i budowanie długotrwałych relacji ze sponsorami i darczyńcami;
  • współtworzenie i realizacja kampanii fundraisingowych;
  • współtworzenie wraz z działami merytorycznymi atrakcyjnych korzyści i działań dla sponsorów i darczyńców;
  • szacowanie kosztów działań na rzecz sponsorów i darczyńców;
  • opieka nad podległym budżetem i harmonogramem działań;
  • współpraca przy działaniach promocyjnych skierowanych do sponsorów i darczyńców.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;
  • min. 2 letnie doświadczenie we współpracy z klientem korporacyjnym lub sprzedaży usług lub pozyskiwaniu finansowania od sponsorów i darczyńców lub pracy w obszarze marketingu;
  • wiedza ogólna z dziedziny fundraisingu, marketingu, PR-u;
  • znajomość języka angielskiego (min. B2);
  • umiejętność skutecznego prowadzenia negocjacji;
  • umiejętność dopasowywania się do potrzeb odbiorcy, inicjatywa w kontaktach z ludźmi;
  • wysokie umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej – skuteczne komunikowanie się z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
  • zdolność organizacji pracy własnej;
  • kreatywność.

Mile widziane

  • znajomość mediów społecznościowych;
  • lekkie pióro, umiejętność redagowania krótkich treści o charakterze marketingowym.

Trener piłki nożnej

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę zlecenie;
  • wysokiej jakości sprzęt do pracy;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  • własną grupę treningową;
  • dużo humoru i uśmiechu od dzieci;
  • przyjazną atmosferę.

Wymagania:

  • licencja UEFA A lub B lub C lub status studenta w Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu;
  • doświadczenie w pracy z dziećmi;
  • pedagogiczne podejście do dziecka;
  • pasja piłkarska wysoce pożądana;
  • sumienność, kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres, dyspozycyjność w wybranych dniach w godzinach popołudniowych;
  • wysoka kultura osobista.